UNAPREĐENJE INTEGRISANOG SISTEMA MENADŽMENTA U PREDUZEĆU „NEOPLANTA“ D.O.O.

Autori

  • Kristina Kvrgić Autor

DOI:

https://doi.org/10.24867/16GI05Kvrgic

Ključne reči:

Kvalitet, ISO, Samoocenjivanje

Apstrakt

U ovom radu je prikazan značaj kvaliteta na poslovanje jednog preduzeća i njegova uloga u uspešnosti poslovanja. Predstavljan je alat za samoocenjivanje iz standarda ISO 9004, pomoću kog je izvršeno samoocenjivanje performansi organizacije. Na osnovu dobijenih  rezultata predložene su mere za  unapređenje kako bi se podigao nivo zrelosti kompanije.

Reference

[1] https://www.scribd.com/document/343334084/Opste-o-Kvalitetu datum pristupa: 28.06.2021.
[2]http://edukacija.rs/poslovnevestine/menadzment/kvalitet datum pristupa: 25.07.2021.
[3] Dr Heleta Milenko (2008), Menadžment kvaliteta, Univerzitet Singidunum, Beograd
[4] https://www.tehnologijahrane.com/knjiga/sistem-menadzmenta-kvaliteta datum pristupa: 26.07.2021.
[5] http://pksa.ba/ datum pristupa: 22.08.2021.
[6] https://www.kvalitet.org.rs/standardi datum pristupa: 28.08.2021.
[7] Slavica Jovetic, Nikola Milovanovic, Sistem menadzmenta kvalitetom u visokoskolskim ustanovama, 2011.
[8] Vulanović, V., Stanivuković, D., Kamerović, B., Maksimović, R., Radaković, N., Radlovački, V., Šilobad, M., Sistem menadžmenta kvalitetom, Novi Sad, 2012.
[9] www.neoplanta.rs datum pristupa: 27.07.2021.
[10] Dr. Vulanović V. i drugi, Metode i tehnike unapređenja procesa rada, Novi Sad, 2012.

##submission.downloads##

Objavljeno

2022-03-01

Broj časopisa

Rubrika

Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment