КОМБИНАТОРНЕ ИГРЕ
DOI:
https://doi.org/10.24867/30JV01LjiljanicKljučne reči:
igra, pozicija, strategijaApstrakt
Рад садржи особине комбинаторних игара, које представљају посебну класу у математичкој теорији игара. Дефинишу се главни елементи ових игара и наводи основна подела. Такође, пролази се кроз различите примере ових игара, као и кроз различите начине анализе позиција и стратегија у игри.
Reference
[1] T. S. Ferguson, "A Course in Game Theory," World Scientific, 2020.
[2] A. R. Karlin, Y. Peres, "Game Theory, Alive," American Mathematical Society, vol. 101, 2016.
[3] E. R. Berlekamp, J. H. Conway, R. K. Guy, "Winning ways for your mathematical plays," AK Peters/CRC Press, vol.4, 2004.
[4] C. Browne, "Hex Strategy: Making the right connections," AK Peters/CRC Press, 2009.
[5] Kimberly Wood, "Switching the Shannon switching game," Bard College, 2012.
[2] A. R. Karlin, Y. Peres, "Game Theory, Alive," American Mathematical Society, vol. 101, 2016.
[3] E. R. Berlekamp, J. H. Conway, R. K. Guy, "Winning ways for your mathematical plays," AK Peters/CRC Press, vol.4, 2004.
[4] C. Browne, "Hex Strategy: Making the right connections," AK Peters/CRC Press, 2009.
[5] Kimberly Wood, "Switching the Shannon switching game," Bard College, 2012.
##submission.downloads##
Objavljeno
2025-02-09
Broj časopisa
Rubrika
Matematika u tehnici