СИМУЛАЦИЈА КРЕТАЊА ФУДБАЛСКИХ ИГРАЧА СА АСПЕКТА ДЕФАНЗИВНИХ ТАКТИКА

Autori

  • Никола Скробоња Autor

DOI:

https://doi.org/10.24867/18BE05Skrobonja

Ključne reči:

Симулација, Развој игара, Фудбалске тактике

Apstrakt

Виртуални свет постаје све више део реалног света и живота, користи се у едукацији, спорту и забави. У овом раду је описан процес креирања симулације кретања играча на фудбалском терену. Описан је читав процес креирања овакве симулацију у Unity-jу и приказане програмске технике коришћене за имплементацију кретања.

Reference

[1] Mat Buckland, AI Techniques for Game Programming, 1st Edition, 2002.
[2] Mat Buckland, Programming Game AI By Example, 1st Edition, 2004

##submission.downloads##

Objavljeno

2022-07-04

Broj časopisa

Rubrika

Elektrotehničko i računarsko inženjerstvo