ANALIZA UTICAJA BOJE NA POVERENJE KORISNIKA ELEKTRONSKOG BANKARSTVA
DOI:
https://doi.org/10.24867/20EF01GolubovicKljučne reči:
veb dizajn, boja, poverenje, elektronsko bankarstvoApstrakt
Tema ovog rada jeste ispitivanje uticaja boje na poverenje korisnika kada su u pitanju veb sajtovi u oblasti elektronskog bankarstva. Literatura koja se bavi upotrebom boje u veb dizajnu pokazuje da boja ima značajan uticaj na interakciju kupaca sa veb sajtovima. S obzirom da je boja najvažnija karakteristika veb sajtova, cilj ove studije bio je da se utvrdi odnos između njih u oblasti elektronskog bankarstva. Metoda korišćena za istraživanje ovih odnosa bila je anketa, zasnovana na Likertovoj skali.
Reference
[1] Fairchild, M. (2005) Color Appearance Models, John Wiley & Sons, Ltd.
[2] Sharma, A. (2018) Understanding color management, John Wiley & Sons.
[3] Kramer L. (2018) What is web design [Online] Dostupno na: https://99designs.com/blog/web-digital/what-is-web-design/ [Pristupljeno: 08.08.2022]
[4] Sklar, J. (2015) Principles of Web Design, Sixth Edition, Nelson Education, Ltd.
[2] Sharma, A. (2018) Understanding color management, John Wiley & Sons.
[3] Kramer L. (2018) What is web design [Online] Dostupno na: https://99designs.com/blog/web-digital/what-is-web-design/ [Pristupljeno: 08.08.2022]
[4] Sklar, J. (2015) Principles of Web Design, Sixth Edition, Nelson Education, Ltd.
##submission.downloads##
Objavljeno
2022-12-03
Broj časopisa
Rubrika
Grafičko inženjerstvo i dizajn