UNAPREĐENJE MARKETING KOMUNIKACIJE FESTIVALA ZIMZOLEND

Autori

  • Stefana Stojanović Autor

DOI:

https://doi.org/10.24867/22GI13Stojanovic

Ključne reči:

Marketing događaja, društvene mreže, komunikacija, promocija

Apstrakt

U ovom istraživanju, sprovedena je analiza lokalnog događaja „Novosadski Zimzolend“ i marketinga na društvenim mrežama. Upotrebom metode studije slučaja, analizirani su podaci iz 2021. i 2022. godine, posmatrani su različiti aspekti marketinga doga­đaja, faze lokalnog događaja „Zimzolend“, kao i komuni­kaciona strategija festivala. Kroz predstavljanje i razla­ganje celine svake faze događaja, identifikovanje kanala i nosioca komunikacije u organizaciji, predstavljen je lokalni događaj u Novom Sadu koji obeležava svaku zimu već 7 godina. Cilj istaživanja jeste prepoznavanje dobre prakse u komunikaciji, ali i identifikovanje prostora za unapređenje.

Reference

[1] Bowdin, G., Allen, J., O'Toole, W., Harris, R., & McDonnell, I. (2006). Events Management. Routledge.
[2] (n.d.). Retrieved from Event Management Body of Knowledge: https://www.embok.org/ (pristupljeno u oktobru 2022. godine)
[3] Ševkušić, S. (2008). Kvalitativna studija slučaja u pedagoškim istraživanjima: Saznajne mogućnosti i ograničenja.

##submission.downloads##

Objavljeno

2023-05-06

Broj časopisa

Rubrika

Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment