UNAPREĐENJE MARKETING KOMUNIKACIJE FESTIVALA ZIMZOLEND
DOI:
https://doi.org/10.24867/22GI13StojanovicKljučne reči:
Marketing događaja, društvene mreže, komunikacija, promocijaApstrakt
U ovom istraživanju, sprovedena je analiza lokalnog događaja „Novosadski Zimzolend“ i marketinga na društvenim mrežama. Upotrebom metode studije slučaja, analizirani su podaci iz 2021. i 2022. godine, posmatrani su različiti aspekti marketinga događaja, faze lokalnog događaja „Zimzolend“, kao i komunikaciona strategija festivala. Kroz predstavljanje i razlaganje celine svake faze događaja, identifikovanje kanala i nosioca komunikacije u organizaciji, predstavljen je lokalni događaj u Novom Sadu koji obeležava svaku zimu već 7 godina. Cilj istaživanja jeste prepoznavanje dobre prakse u komunikaciji, ali i identifikovanje prostora za unapređenje.
Reference
[1] Bowdin, G., Allen, J., O'Toole, W., Harris, R., & McDonnell, I. (2006). Events Management. Routledge.
[2] (n.d.). Retrieved from Event Management Body of Knowledge: https://www.embok.org/ (pristupljeno u oktobru 2022. godine)
[3] Ševkušić, S. (2008). Kvalitativna studija slučaja u pedagoškim istraživanjima: Saznajne mogućnosti i ograničenja.
[2] (n.d.). Retrieved from Event Management Body of Knowledge: https://www.embok.org/ (pristupljeno u oktobru 2022. godine)
[3] Ševkušić, S. (2008). Kvalitativna studija slučaja u pedagoškim istraživanjima: Saznajne mogućnosti i ograničenja.
##submission.downloads##
Objavljeno
2023-05-06
Broj časopisa
Rubrika
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment