PROCES IZRADE INTERNET PREZENTACIJE UPOTREBOM SISTEMA ZA UPRAVLJANJE SADRŽAJEM "WORDPRESS”

Autori

  • Dušan Kukić Autor

DOI:

https://doi.org/10.24867/24GI20Kukic

Ključne reči:

Digitalni marketing, sistemi za upravljanje sadržajem, Wordpres, Multimediji i globalni mediji

Apstrakt

U ovom master radu su predstavljeni teorijski aspekti postavke veb-sajta korišćenjem sistema za razvoj i upravljanjem sadržaja, a zatim i teorijski aspekt važnosti veb-sajta kao načina digitalne komuni­kacije. U praktičnom delu rada, analiziran je projekat izrade veb-sajta, postavljanje njegovih funkcionalnosti i sadržaja, uz marketinško obrazloženje za svaku odluku koja je donesena i sprovedena u projektu.

Reference

Bala, M., & Verma, D. (2018). A Critical Review of Digital Marketing. International Journal of Management, IT & Engineering, 8(10), 19.
Crowder, D. (2010). Building a Web Site for Dummies.
Gardner, B. S. (2011). Responsive Web Design: Enriching the User Experience. Sigma Inside the Digital Ecosystem, 11(1), 56.
Mansfield, R. (2005). CSS Web Design for Dummies.
Rowles, D. (2014). Digital branding.
Sabin-Wilson, L. (2013). Wordpress Web Design for Dummies (2nd ed.).
Toupin, E. (2001). Web Site Development - A-to-Z for Beginners.
Zak Cagaros. (2017). Wordpress In A Week ...Or Less.

##submission.downloads##

Objavljeno

2023-10-08

Broj časopisa

Rubrika

Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment