RAZVOJ RAČUNARSKE IGRE SA VOĆNIM PROTAGONISTOM
DOI:
https://doi.org/10.24867/26BE21StanicKljučne reči:
„Go Bananas“, 3D Platformska igra, Avantura, Dizajn, Gejmplej, TrejlerApstrakt
Ovaj članak opisuje razvoj računarske igre sa voćnim protagonistom, „Go Bananas“. Zadatak projekta bio je razviti računarsku igru od samog početka, od ideje do krajnje realizacije računarske igre i trejlera. Za realizaciju projekta krišćeni su Unity, Blender, Paint.NET i Clipchamp. Ciljevi igre su spasiti prijatelje protagoniste i vratiti im njihove kapice. Kao rezultat, početni deo igre je uspešno realizovan, dok je ostatak igre osmišljen i pripremljen za dalju realizaciju.
Reference
[1] C. Fabricatore , „Gameplay and game mechanics design: a key to quality in videogames“ , OECD-CERI Expert Meeting on Videogames and Education, Октобар, 2007.
[2] https://youtu.be/P7svUxY2Gns?si=lefAGnkTMFZz
qH0o (pristupljeno u oktobru 2023.)
[3] https://youtu.be/buxRiGtgXJc?si=j6vqxmyLU4-FDuBh (pristupljeno u oktobru 2023.)
[2] https://youtu.be/P7svUxY2Gns?si=lefAGnkTMFZz
qH0o (pristupljeno u oktobru 2023.)
[3] https://youtu.be/buxRiGtgXJc?si=j6vqxmyLU4-FDuBh (pristupljeno u oktobru 2023.)
##submission.downloads##
Objavljeno
2024-03-03
Broj časopisa
Rubrika
Elektrotehničko i računarsko inženjerstvo