JEZIK SPECIFIČAN ZA DOMEN INTERAKTIVNIH PRIČA
DOI:
https://doi.org/10.24867/32BE21SinjeriKljučne reči:
interaktivna fikcija, jezik specifičan za domen, textX, generisanje slike, tKinter, pythonApstrakt
Tema ovog rada jeste istraživanje oblasti interaktivne fikcije kroz istoriju i dizajn i implementacija jezika specifičnog za domen interaktivnih priča.
Reference
[1] Interactive fiction, https://en.wikipedia.org/wiki/Interactive_fiction (pristupljeno u septembru 2024.)
[2] Inform, https://en.wikipedia.org/wiki/Inform (pristupljeno u oktobru 2024.)
[3] TADS, https://www.tads.org (pristupljeno u septembru 2024.)
[4] TextX, https://www.igordejanovic.net/courses/tech/textX/ (pristupljeno u septembru 2024.)
[5] Tkinter, https://docs.python.org/3/library/tkinter.html (pristupljeno u septembru 2024.)
[6] Craiyon, https://pypi.org/project/craiyon.py (pristupljeno u septembru 2024.)
[7] Stable Diffusion, https://en.wikipedia.org/wiki/Stable_Diffusion (pristupljeno u septembru 2024.)
[8] Eden AI, https://docs.edenai.co/docs/getting-startedwith-eden-ai (pristupljeno u septembru 2024.)
[9] Montfort, Nick. "Riddle Machines: The History and Nature of Interactive Fiction." A Companion to Digital Literary Studies, edited by Ray Siemens and Susan Schreibman, John Wiley & Sons Ltd, 2013, 267-282 (pristupljeno u septembru 2024.)