DEVELOPMENT OF RAILWAY TRAFFIC AND CONSTRUCTION OF RAILWAY NETWORK IN VOJVODINA IN THE POST-WAR PERIOD
DOI:
https://doi.org/10.24867/13DS01VasilijicKeywords:
Railway, Vojvodina, railway traffic, development, profitability, railwayAbstract
In this paper the development of the economy in Vojvodina, the state and development of railway traffic was performed, as well as the factors that influenced the "slow or accelerated" development of the railway company and railway network in Vojvodina, with an emphasis on the postwar period from 1945 to 1988. It also shows the sudden shutdown of railways by the decision of the railway transport organization Novi Sad, and the analysis of the profitability of these railways in order to reach a final conclusion.
References
[1] Војводина и Србија – сто година после 1918 – 2018, ОЦД „Војвођански клуб“ Нови Сад, Нови Сад, 2018.
[2] Лазић, Веселин, Пруге и возови у Војводини, Културно – историјско друштво ПЧЕСА, Нови Сад, 2002.
[3] Вебер, Јосип, 150 година железничког саобраћаја у Војводини, Клуб љубитеља железнице „Панчево“, Панчево, 2006.
[4] Мицић, Милан, Банатска мала пруга, Банатски културни центар, Ново Милошево, 2016.
[5] Чонкић, Милорад, 100 година железница у Војводини: Железничко транспортно предузеће Нови Сад, Недељне информативне новине, Београд, 1958.
[6] Николић, Јездимир С, Историја железница Србије, Војводине, Црне Горе и Косова, Завод за новинско-издавачку и пропагандну делатност ЈЖ, Београд, 1980.
[7] Сто година железница Југославије: зборник чланака поводом стогодишњице железница Југославије: [1849-1949], Редакција штампарског предузећа Југословенских железица, Београд, 1951.
[8] Миленковић Петар, Историја грађења железница и железничка политика код нас (1850 – 1935), Београд, 1936.
[9] Гехард Бурбах, Часопис Војводина, Нови Сад, 2002.
[10] Републички завод за статистику
[11] Терек, Петар, Рентабилност превоза на пругама са малим обимом рада, Железничка траснпорна организација Нови Сад, Нови Сад, 1985.
[2] Лазић, Веселин, Пруге и возови у Војводини, Културно – историјско друштво ПЧЕСА, Нови Сад, 2002.
[3] Вебер, Јосип, 150 година железничког саобраћаја у Војводини, Клуб љубитеља железнице „Панчево“, Панчево, 2006.
[4] Мицић, Милан, Банатска мала пруга, Банатски културни центар, Ново Милошево, 2016.
[5] Чонкић, Милорад, 100 година железница у Војводини: Железничко транспортно предузеће Нови Сад, Недељне информативне новине, Београд, 1958.
[6] Николић, Јездимир С, Историја железница Србије, Војводине, Црне Горе и Косова, Завод за новинско-издавачку и пропагандну делатност ЈЖ, Београд, 1980.
[7] Сто година железница Југославије: зборник чланака поводом стогодишњице железница Југославије: [1849-1949], Редакција штампарског предузећа Југословенских железица, Београд, 1951.
[8] Миленковић Петар, Историја грађења железница и железничка политика код нас (1850 – 1935), Београд, 1936.
[9] Гехард Бурбах, Часопис Војводина, Нови Сад, 2002.
[10] Републички завод за статистику
[11] Терек, Петар, Рентабилност превоза на пругама са малим обимом рада, Железничка траснпорна организација Нови Сад, Нови Сад, 1985.
Downloads
Published
2021-06-06
Issue
Section
Traffic Engineering