IMPROVEMENT OF BUSINESS IN THE COMPANY CENTROSINERGIJA USING QMS SELF-ASSESSMENT TECHNIQUE
DOI:
https://doi.org/10.24867/19GI15VlaisavljevicKeywords:
SRPS ISO9004: 2018, Techniques for improving work processes, quality, logistics, centrosinergijaAbstract
Every company, if wants to survive on the market and ensure its further development, must follow the market conditions as well as the competition and to be adaptive. In order to successfully follow the latest market conditions as well as conditions in the form of quality and changes among similar products at competitor side, organization must constantly improve its business, ensure a certain, recognizable quality of its products and maintain quality customer relationships.
References
[1] http://project-management-srbija.com/iso-standardi#iso standardi , pristupljeno 14.9.2020.
[2] http://tqmkonsalting.com/usluge/tehnike-metodi-i- alati/7-alata-menadzmenta-iso-9004/ , pristupljeno 20.06.2022.
[3] Vulanović, V., Stanivuković, D., Kamerović, B., Maksimović, R., Radaković, N., Radlovački, V., Šilobad, M., (2007). Sistem kvaliteta ISO 9001:2000, Novi Sad.
[4] http://www.centrosinergija.rs/ 10.08.2021.
[5] Izvod iz standarda SRPS ISO 9004:2018
[6] dr Dejan Đorđević, mr Dragan Ćoćkalo (2007), Upravljaje kvalitetom (izmenjeno i dopunjeno izdanje), Univerzitet u Novom Sadu, Tehnički fakultet ,,Mihajlo Pupin’’, Zrenjanin
[7] Sistem menadžmenta kvalitetom – Zahtevi SRPS ISO 9001, oktobar 2015.
[8] Seminarski rad ,,Projektovanje, provera i analiza sistema menadžmenta kvalitetom, preduzeća „Centrosinergija“, Fakultet tehničkih nauka, Departman za industrijsko inženjerstvo i menadžment, Novi Sad, 2020.
[9] Jovana Đ., Milica K., Maja L., Nemanja V., Dokument poslovni predlog, Uvođenje IT-a u preduzeće "Centrosinergija", 2021., Novi Sad
[10] Jovana Đ., Milica K., Maja L., Nemanja V., Seminarski rad „Procesni prilaz i kvalitet“ (2020.), Fakultet tehničkih nauka, Departman za industrijsko inženjerstvo i menadžment
[2] http://tqmkonsalting.com/usluge/tehnike-metodi-i- alati/7-alata-menadzmenta-iso-9004/ , pristupljeno 20.06.2022.
[3] Vulanović, V., Stanivuković, D., Kamerović, B., Maksimović, R., Radaković, N., Radlovački, V., Šilobad, M., (2007). Sistem kvaliteta ISO 9001:2000, Novi Sad.
[4] http://www.centrosinergija.rs/ 10.08.2021.
[5] Izvod iz standarda SRPS ISO 9004:2018
[6] dr Dejan Đorđević, mr Dragan Ćoćkalo (2007), Upravljaje kvalitetom (izmenjeno i dopunjeno izdanje), Univerzitet u Novom Sadu, Tehnički fakultet ,,Mihajlo Pupin’’, Zrenjanin
[7] Sistem menadžmenta kvalitetom – Zahtevi SRPS ISO 9001, oktobar 2015.
[8] Seminarski rad ,,Projektovanje, provera i analiza sistema menadžmenta kvalitetom, preduzeća „Centrosinergija“, Fakultet tehničkih nauka, Departman za industrijsko inženjerstvo i menadžment, Novi Sad, 2020.
[9] Jovana Đ., Milica K., Maja L., Nemanja V., Dokument poslovni predlog, Uvođenje IT-a u preduzeće "Centrosinergija", 2021., Novi Sad
[10] Jovana Đ., Milica K., Maja L., Nemanja V., Seminarski rad „Procesni prilaz i kvalitet“ (2020.), Fakultet tehničkih nauka, Departman za industrijsko inženjerstvo i menadžment
Downloads
Published
2022-10-03
Issue
Section
Industrial Engineering and Management