ZADOVOLJSTVO KORISNIKA AUTOMOBILSKE INDUSTRIJE
DOI:
https://doi.org/10.24867/02GI22JovanovicKljučne reči:
automobilska industrija, zadovoljstvo korisnikaApstrakt
U radu je prikazan razvoj automobilske industrije,oblast zadovoljstva korisnika automobilske industrije, merenje zadovoljstva korisnika kao i predložene mere unapređenja za predstavljene izazove u poslovanju.
Reference
[1] Automotive Industry Action Group (AIAG), 2002. Measurement Systems Analysis Reference Manual. Chrysler, Ford, General Motors Supplier Quality Requirements Task Force.
[2] Nova era marketinga, Mihailović Branko, Marketing, Beograd 2003.
[3] Zadovoljstvo kupca složenog proizvoda, Kokić Miroslav, Festival kvaliteta, Kragujevac 2003.
[4] Merenje zadovoljstva kupaca, Ristić Jovan, Nacionalna konferencija o kvalitetu, Kragujevac 2003.
[2] Nova era marketinga, Mihailović Branko, Marketing, Beograd 2003.
[3] Zadovoljstvo kupca složenog proizvoda, Kokić Miroslav, Festival kvaliteta, Kragujevac 2003.
[4] Merenje zadovoljstva kupaca, Ristić Jovan, Nacionalna konferencija o kvalitetu, Kragujevac 2003.
##submission.downloads##
Objavljeno
2019-04-21
Broj časopisa
Rubrika
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment