ZADOVOLJSTVO KORISNIKA AUTOMOBILSKE INDUSTRIJE

Autori

  • Ivan Jovanović Autor

DOI:

https://doi.org/10.24867/02GI22Jovanovic

Ključne reči:

automobilska industrija, zadovoljstvo korisnika

Apstrakt

U radu je prikazan razvoj automobil­ske industrije,oblast zadovoljstva korisnika automobilske industrije, merenje zadovoljstva korisnika kao i predlo­žene mere unapređenja za predstavljene izazove u poslo­vanju.

Reference

[1] Automotive Industry Action Group (AIAG), 2002. Measurement Systems Analysis Reference Manual. Chrysler, Ford, General Motors Supplier Quality Requirements Task Force.
[2] Nova era marketinga, Mihailović Branko, Marketing, Beograd 2003.
[3] Zadovoljstvo kupca složenog proizvoda, Kokić Miroslav, Festival kvaliteta, Kragujevac 2003.
[4] Merenje zadovoljstva kupaca, Ristić Jovan, Nacionalna konferencija o kvalitetu, Kragujevac 2003.

##submission.downloads##

Objavljeno

2019-04-21

Broj časopisa

Rubrika

Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment