UTICAJ ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH POSLOM NA ZADOVOLJSTVO KORISNIKA
DOI:
https://doi.org/10.24867/02DS06ZujicKljučne reči:
pošta, zadovoljstvo zaposlenih poslom, zadovoljstvo korisnika, faktoriApstrakt
U ovom radu izvršeno je istraživanje zadovoljstva zaposlenih u Pošti 21101 Novi Sad, kao i njihov uticaj na zadovoljstvo korisnika. Kako bi se ocenio nivo zadovoljstva, anketirane su obe strane. Dobijeni rezultati pokazuju u kojoj meri su ispitanici zadovoljni odnosno nezadovoljni određenim faktorima, što olakšava Pošti u daljem unapređenju svog rada, kao i na koji način da motiviše zaposlene. Na osnovu izvršenog istraživanja dati su predlozi za poboljšanje rada i motivaciju zaposlenih u vidu Postbenefit kartica i angažovanjem studenata.
Reference
[1] Z. Tanasijević, „Zadovoljstvo zaposlenih“, Kragujevac, 2006.
[2] L. G. Nešić, “Istraživanje simptoma stresa i zadovoljstva poslom u organizaciji”, Novi Sad, 2013.
[3] I. Bešlić, D. Bešlić, „Zadovoljstvo poslom“
[4] Pošta 21101, Novi Sad
[2] L. G. Nešić, “Istraživanje simptoma stresa i zadovoljstva poslom u organizaciji”, Novi Sad, 2013.
[3] I. Bešlić, D. Bešlić, „Zadovoljstvo poslom“
[4] Pošta 21101, Novi Sad
##submission.downloads##
Objavljeno
2019-03-19
Broj časopisa
Rubrika
Saobraćajno inženjerstvo