UTICAJ ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH POSLOM NA ZADOVOLJSTVO KORISNIKA

Autori

  • Nataša Žujić Autor
  • Dragana Šarac Fakultet tehničkih nauka - Novi Sad Autor

DOI:

https://doi.org/10.24867/02DS06Zujic

Ključne reči:

pošta, zadovoljstvo zaposlenih poslom, zadovoljstvo korisnika, faktori

Apstrakt

U ovom radu izvršeno je istraživanje zadovoljstva zaposlenih u Pošti 21101 Novi Sad, kao i njihov uticaj na zadovoljstvo korisnika. Kako bi se ocenio nivo zadovoljstva, anketirane su obe strane. Dobijeni rezultati pokazuju u kojoj meri su ispitanici zadovoljni odnosno nezadovoljni određenim faktorima, što olakšava Pošti u daljem unapređenju svog rada, kao i na koji način da motiviše zaposlene. Na osnovu izvršenog istraživanja dati su predlozi za poboljšanje rada i motivaciju zaposlenih u vidu Postbenefit kartica i angažovanjem studenata.

Reference

[1] Z. Tanasijević, „Zadovoljstvo zaposlenih“, Kragujevac, 2006.
[2] L. G. Nešić, “Istraživanje simptoma stresa i zadovoljstva poslom u organizaciji”, Novi Sad, 2013.
[3] I. Bešlić, D. Bešlić, „Zadovoljstvo poslom“
[4] Pošta 21101, Novi Sad

##submission.downloads##

Objavljeno

2019-03-19

Broj časopisa

Rubrika

Saobraćajno inženjerstvo