Primena proceduralnih mapa u vizuelizaciji enterijera
DOI:
https://doi.org/10.24867/12FA23RadosavljevicKljučne reči:
materijali, teksturisanje, PBRApstrakt
Tema ovog istraživanja bavi se mogućnostima i analizom generisanja PBR (eng. Physically Based Rendering) materijala kamena.
Reference
[1] Abhishek Kumar “Beginning PBR Texturing Learn Physically Based Rendering with Allegorithmic’s Substance Painter” (pristupljeno 9.09.2020).
[2] Diplomski rad “Poredjenje metoda za računanje koeficijenata Frenelove refleksije u programima za senčenje“, Srđa Štetić-Kozić, 2014. (pristupljeno 2.10.2020). https://rti.etf.bg.ac.rs/rti/ms1rg2/materijali/dodatni/SrdjaSteticKozic-diplomski(2014).pdf
[2] Diplomski rad “Poredjenje metoda za računanje koeficijenata Frenelove refleksije u programima za senčenje“, Srđa Štetić-Kozić, 2014. (pristupljeno 2.10.2020). https://rti.etf.bg.ac.rs/rti/ms1rg2/materijali/dodatni/SrdjaSteticKozic-diplomski(2014).pdf
##submission.downloads##
Objavljeno
2021-04-07
Broj časopisa
Rubrika
Arhitektura