Primena proceduralnih mapa u vizuelizaciji enterijera

Autori

  • Ljupka Radosavljević Autor

DOI:

https://doi.org/10.24867/12FA23Radosavljevic

Ključne reči:

materijali, teksturisanje, PBR

Apstrakt

Tema ovog istraživanja bavi se mogućnostima i analizom generisanja PBR (eng. Physically Based Rendering) materijala kamena.

Reference

[1] Abhishek Kumar “Beginning PBR Texturing Learn Physically Based Rendering with Allegorithmic’s Substance Painter” (pristupljeno 9.09.2020).
[2] Diplomski rad “Poredjenje metoda za računanje koeficijenata Frenelove refleksije u programima za senčenje“, Srđa Štetić-Kozić, 2014. (pristupljeno 2.10.2020). https://rti.etf.bg.ac.rs/rti/ms1rg2/materijali/dodatni/SrdjaSteticKozic-diplomski(2014).pdf

##submission.downloads##

Objavljeno

2021-04-07