TRENDOVI PRIMENE VEŠTAČKE INTELIGENCIJE U MARKETINŠKIM AKTIVNOSTIMA
DOI:
https://doi.org/10.24867/30GI10BuckoKljučne reči:
Veštačka inteligencija, Evolucija marketinga, Internet marketing, Personalizacija, Prediktivna analitikaApstrakt
Rad se bavi trendovima primene veštačke inteligencije u marketingu, uključujući prediktivnu analitiku, personalizaciju, ciljanje oglasa, automatizaciju i chatbotove. Obrađena je i psihosocijalna dinamika AI, kao i analiza zajedničkog korišćenja ključnih reči. Dati su primeri iz prakse kompanija kao što su Amazon, Netflix, Spotify, Canva i Raiffeisen banka.
Reference
[1] Verma S., Sharma R., 2021, Int. J. of Info. Management Data
[2] https://www.linkedin.com/pulse/history-marketing-pixellion/
[3] Haleem A., Javaid M., 2022, ScienceDirect
[4] Rajgopal K., 2023, LinkedIn
[5] Veenendaal A., 2024, Blueprism blog
Objavljeno
2025-05-09
Broj časopisa
Rubrika
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment