TRENDOVI PRIMENE VEŠTAČKE INTELIGENCIJE U MARKETINŠKIM AKTIVNOSTIMA

Autori

  • Doris Bučko Autor

DOI:

https://doi.org/10.24867/30GI10Bucko

Ključne reči:

Veštačka inteligencija, Evolucija marketinga, Internet marketing, Personalizacija, Prediktivna analitika

Apstrakt

Rad se bavi trendovima primene veštačke inteligencije u marketingu, uključujući prediktivnu analitiku, personalizaciju, ciljanje oglasa, automatizaciju i chatbotove. Obrađena je i psihosocijalna dinamika AI, kao i analiza zajedničkog korišćenja ključnih reči. Dati su primeri iz prakse kompanija kao što su Amazon, Netflix, Spotify, Canva i Raiffeisen banka.

Reference

[1] Verma S., Sharma R., 2021, Int. J. of Info. Management Data

[2] https://www.linkedin.com/pulse/history-marketing-pixellion/

[3] Haleem A., Javaid M., 2022, ScienceDirect

[4] Rajgopal K., 2023, LinkedIn

[5] Veenendaal A., 2024, Blueprism blog

Objavljeno

2025-05-09

Broj časopisa

Rubrika

Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment