ZNAČAJ VIZUELNOG KOMUNICIRANJA U DIGITALNOM MARKETINGU

Autori

  • Milica Čelebić Autor

DOI:

https://doi.org/10.24867/30GI11Celebic

Ključne reči:

Veštačka inteligencija, Evolucija marketinga, Internet marketing, Personalizacija, Prediktivna analitika

Apstrakt

Rad istražuje značaj vizuelne komunikacije u digitalnom marketingu, sa fokusom na brend identitet i angažovanje korisnika. Na primeru FTN Business School prikazana je važnost doslednosti u upotrebi boja, tipografije i simbola za izgradnju prepoznatljivosti i efikasnosti digitalnih kampanja.

Reference

[1] Kotler P. Marketing Management, 16th ed., 2022

[2] Kingsnorth S. Digital Marketing Strategy, 2016

[3] Hembree R. The Complete Graphic Designer, 2008

[4] Quesenberry K.A. Social Media Strategy, 2nd ed., 2018

[5] Ambler T., Barrow S. The Employer Brand, J. Brand Management, 1996

Objavljeno

2025-05-09

Broj časopisa

Rubrika

Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment