ZNAČAJ VIZUELNOG KOMUNICIRANJA U DIGITALNOM MARKETINGU
DOI:
https://doi.org/10.24867/30GI11CelebicKljučne reči:
Veštačka inteligencija, Evolucija marketinga, Internet marketing, Personalizacija, Prediktivna analitikaApstrakt
Rad istražuje značaj vizuelne komunikacije u digitalnom marketingu, sa fokusom na brend identitet i angažovanje korisnika. Na primeru FTN Business School prikazana je važnost doslednosti u upotrebi boja, tipografije i simbola za izgradnju prepoznatljivosti i efikasnosti digitalnih kampanja.
Reference
[1] Kotler P. Marketing Management, 16th ed., 2022
[2] Kingsnorth S. Digital Marketing Strategy, 2016
[3] Hembree R. The Complete Graphic Designer, 2008
[4] Quesenberry K.A. Social Media Strategy, 2nd ed., 2018
[5] Ambler T., Barrow S. The Employer Brand, J. Brand Management, 1996
Objavljeno
2025-05-09
Broj časopisa
Rubrika
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment