ДИГИТАЛНИ АСИСТЕНТ ЗА ОДГОВАРАЊЕ НА ПИТАЊА У ДОМЕНУ ОСИГУРАЊA
DOI:
https://doi.org/10.24867/32BE19DragicevicKljučne reči:
Процесирање природног језика, дигитални асистент за конверзацију, класификација сентиментаApstrakt
У овом раду представљен је развој напредног четбот система намењеног за аутоматизовано одговарање на питања из области осигурања. Систем је имплементиран као веб апликација која омогућава корисницима брз и јасан одговор на постављено питање. Систем се састоји од неколико кључних модула: модула за претпроцесирање упита, модела за проналажење релевантних питања (модел високог одзива), модела за филтрирање и одабир најрелевантнијег одговора (модел високе прецизности), модула за класификацију сентимента одговора и модула за издвајање кључних речи.
Reference
[1] Adamopoulou & Moussiades (2020). An Overview of Chatbot Technology. AIAI 2020, IFIP Advances, 584. Springer.
[2] Jatnikaa et al. (2019). Word2VecModel Analysis for Semantic Similarities. ICCSCI 2019.
[3] Lv et al. Siamese Multiplicative LSTM for Semantic Text Similarity.
[4] Devika et al. Sentiment Analysis: A Comparative Study On Different Approaches. ICRTCSE.
[5] Bonta et al. (2019). A Comprehensive Study on Lexicon-Based Approaches. Asian J Comp Sci Tech, 8(S2).
[6] Xu & Zhang (2020). Extracting Keywords from Texts. ICIIK.
[7] https://paperswithcode.com/sota/question-answeringon-quora-question-pairs
[8] https://huggingface.co/datasets/quoracompetitions/quora
[9] https://www.kaggle.com/datasets/lakshmi25npathi/imdbdataset-of-50k-movie-reviews