ДИГИТАЛНИ АСИСТЕНТ ЗА ОДГОВАРАЊЕ НА ПИТАЊА У ДОМЕНУ ОСИГУРАЊA

Autori

  • Стефан Драгичевић Autor
  • Јелена Сливка Autor

DOI:

https://doi.org/10.24867/32BE19Dragicevic

Ključne reči:

Процесирање природног језика, дигитални асистент за конверзацију, класификација сентимента

Apstrakt

У овом раду представљен је развој напредног четбот система намењеног за аутоматизовано одговарање на питања из области осигурања. Систем је имплементиран као веб апликација која омогућава корисницима брз и јасан одговор на постављено питање. Систем се састоји од неколико кључних модула: модула за претпроцесирање упита, модела за проналажење релевантних питања (модел високог одзива), модела за филтрирање и одабир најрелевантнијег одговора (модел високе прецизности), модула за класификацију сентимента одговора и модула за издвајање кључних речи.

Reference

[1] Adamopoulou & Moussiades (2020). An Overview of Chatbot Technology. AIAI 2020, IFIP Advances, 584. Springer.

[2] Jatnikaa et al. (2019). Word2VecModel Analysis for Semantic Similarities. ICCSCI 2019.

[3] Lv et al. Siamese Multiplicative LSTM for Semantic Text Similarity.

[4] Devika et al. Sentiment Analysis: A Comparative Study On Different Approaches. ICRTCSE.

[5] Bonta et al. (2019). A Comprehensive Study on Lexicon-Based Approaches. Asian J Comp Sci Tech, 8(S2).

[6] Xu & Zhang (2020). Extracting Keywords from Texts. ICIIK.

[7] https://paperswithcode.com/sota/question-answeringon-quora-question-pairs

[8] https://huggingface.co/datasets/quoracompetitions/quora

[9] https://www.kaggle.com/datasets/lakshmi25npathi/imdbdataset-of-50k-movie-reviews

[10] https://github.com/shuzi/insuranceQA

##submission.downloads##

Objavljeno

2025-10-27

Broj časopisa

Rubrika

Elektrotehničko i računarsko inženjerstvo