UNAPREĐENJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA BAZENA „ČAIR“ U NIŠU
DOI:
https://doi.org/10.24867/09GI04StojicKljučne reči:
logistika, upravljanje odnosima sa korisnicima, zadovoljstvo korinikaApstrakt
Rad obuhvata teorijski deo o logistici i lancu snabdevanja (SCM) iz kojeg proizilazi upravljanje odnosima sa korisnicima (CRM), o čemu je u ovom radu reč. Sprovedena je anonimna anketa o zadovoljstvu korisnika bazena „Čair“ u Nišu nakon čega je izvršena analiza rezultata i date su mere unapređenja.
Reference
[1[ Alan Midžić, Logistika, Bihać, 2014;
[2] Shaw, Robert, Computer Aided Marketing & Selling, Butterworth-Heinemann Newton, Massachusetts, 1991;
[3] Boris Milović, Ekonomski fakultet Subotica, Unverzitet Novi Sad, Razlike CRM i e-CRM poslovne strategije;
[2] Shaw, Robert, Computer Aided Marketing & Selling, Butterworth-Heinemann Newton, Massachusetts, 1991;
[3] Boris Milović, Ekonomski fakultet Subotica, Unverzitet Novi Sad, Razlike CRM i e-CRM poslovne strategije;
##submission.downloads##
Objavljeno
2020-10-04
Broj časopisa
Rubrika
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment