UNAPREĐENJE ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH I KORISNIKA USLUGA U UNIKREDIT BANCI
DOI:
https://doi.org/10.24867/15GI06VasiljevicKljučne reči:
LogistikaApstrakt
Predmet ovog rada jeste istraživanje zadovoljstva zaposlenih i korisnika usluga u Unikredit banci. U radu je pomoću ankete prikazana analiza stanja, izneti problemi, a zatim predložene mere unapređenja.
Reference
[1] Vujaklija, M., Leksikon stranih reči i izraza, 1975.
[2] Alan Midžić, Logistika, Bihać, 2014.
[3] Miroljub Hadžić, Bankarstvo, Poslovno bankarstvo, Univerzitet Singidinum Beograd 2013.
[2] Alan Midžić, Logistika, Bihać, 2014.
[3] Miroljub Hadžić, Bankarstvo, Poslovno bankarstvo, Univerzitet Singidinum Beograd 2013.
##submission.downloads##
Objavljeno
2021-12-09
Broj časopisa
Rubrika
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment