RAZVOJ EDUKATIVNE VIDEO IGRE ZA UREĐAJ VIRTUELNE REALNOSTI
DOI:
https://doi.org/10.24867/20BE31BlagojevicKljučne reči:
Virtuelna realnost, VR, Oculus Quest 2, Meta Quest 2, The Arcane Trouble, edukativna video igraApstrakt
Opis edukativne video igre za virtuelnu realnost pod nazivom “Nevolje sa Arkanom” (engl. The Arcane Trouble). Predstavljeni su priča, njene mehanike, vizuelni stil, kao i opis prva dva nivoa u igri, kao i kratak opis samog uređaja.
Reference
[1] J. Jerald, Ph. D, “The VR Book Human-Centered Design for Virtual Reality“, 1st ed., Illinois: ACM Books, pp. 9-15, 2016.
[2] https://techcrunch.com/2019/08/22/how-oculus-squeezed-sophisticated-tracking-into-pipsqueak-hardware/ (pristupljeno u avgustu 2022.)
[3] https://venturebeat.com/2019/05/05/how-virtual-reality-positional-tracking-works/2/ (pristupljeno u avgustu 2022.)
[2] https://techcrunch.com/2019/08/22/how-oculus-squeezed-sophisticated-tracking-into-pipsqueak-hardware/ (pristupljeno u avgustu 2022.)
[3] https://venturebeat.com/2019/05/05/how-virtual-reality-positional-tracking-works/2/ (pristupljeno u avgustu 2022.)
##submission.downloads##
Objavljeno
2022-11-06
Broj časopisa
Rubrika
Elektrotehničko i računarsko inženjerstvo