ИДЕЈНО РЕШЕЊЕ РЕВИТАЛИЗАЦИЈЕ РОБНЕ КУЋЕ „БАЗАР“
DOI:
https://doi.org/10.24867/31FA07OrlicKljučne reči:
робна кућа, Југославија, ревитализација, трговина, потрошачко друштво, БазарApstrakt
Овај рад се бави анализом југословенских робних кућа од њиховог настанка до данас. Предмет истраживања је и потрошачко друштво Југославије као и друштвено-економска транзиција након распада државе и њен утицај на трговину и објекте малопродаје. Кроз поједине примере иностраних и домаћих пракси увиђају се потенцијална решења изазова пред којима су се нашле робне куће. Све претходно наведене анализе су рађене у циљу формирања идејног решења ревитализације некадашње робне куће Базар.
Reference
[1] С. Медић, „Модел одређивања архитектонских програма тржних центара применом савремених технологија“, Докторска дисертација, Факултет техничких наука, Нови Сад, 2020.
[2] С. Станић, Настанак и развој потрошачког друштва, Сплит: Филозофски факултет, Универзитет у Сплиту, 2013.
[3] В. Митровић, Из историје културе и архитектуре: записи једног истраживача: (1994-2014), Нови Сад: Музеј савремене уметности Војводине, 2016.