PROGRAMSKO REŠENJE ZA RAZVOJ MEĐUSCENA JUNITI POGONA

Autori

  • Stevan Zivlak Autor

DOI:

https://doi.org/10.24867/07BE36Zivlak

Ključne reči:

Međuscene, razvoj video igara, Juniti pogon

Apstrakt

Cilj ovog rada jeste pronalazak reše­nja problema razvoja međuscena korišćenjem Juniti po­gona. U radu se koriste C# skripte da bi se aktivirale me­đuscene u ključnim trenucima, kao i za sinhronizaciju trenutaka izvršavanja događaja unutar njih. Skripte se oslanjaju na interne Juniti mehanizme za detekciju kolizija. Ova solucija pruža velik stepen kontrole, ali postoje bolja rešenja kada je u pitanju brzina razvoja.

Reference

[1] https://boingboing.net/2018/07/17/the-most-popular-engines-for-i.html (pristupljeno u oktobru 2019.)
[2] S. Lavelle, „Bfxr – Make Sound Effects for Your Games“, https://www.bfxr.net/, Bfxr – program za generisanje zvučnih efekata.

##submission.downloads##

Objavljeno

2020-03-02

Broj časopisa

Rubrika

Elektrotehničko i računarsko inženjerstvo